Tips mottages tacksamt!

Att jag inte varit närvarande här på bloggen har nog varit ganska uppenbart. Denna gång får jag helt enkelt skylla på sjukdom, pluggande och allmän brist på inspiration. När inspirationen tryter är det svårt att få fram något bra.

Nu däremot ska jag försöka att vara lite bättre på bloggandet, känns liksom inte bra att bara lämna den. Men jag känner ändå att något måste hända i den. Enligt mig känns den totalt ointressant just nu...
Så vad kan man göra för att förbättra det??? Har ni några tips???

Så länge kan jag ju slänga ut bilder på lite budgetskor från H&M;
     


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu längtar jag till vårt skoshoppande! :)

2009-03-17 @ 06:51:41
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0