Halloj Tisdag!

Tisdag den 27 januari vilket innebär förintelsens minnesdag, vilket innebär att sjunga i kyrkan för min del. Ska bli roligt men samtidigt väldigt nervöst. Eftersom akustiken i kyrkan är så extremt bra så hörs alla yttersta småfel, så nu gäller det att sjunga rätt! Det känns i alla fall väldigt bra att sjunga för en så här viktig sak som förintelsens minnesdag.

Nu till något gladare! Modeveckan i Stockholm är i full gång! Riktigt roligt att se vad de svenska märkena erbjuder inför hösten 09. Verkar som skotrender som skinn, mocka och sammet håller i sig, även kilklacken fortsätter att vara stort. Om ni är intresserade tycker jag verkligen att ni ska kika in på de olika bloggar som jag har som favoriter i den högra spalten. De följer varenda sekund av modeveckan och summerar allt! Önskar att man hade deras jobb! Speciellt när det om ett par veckor är dags för New York att ha sin modevecka!:)



Nu ska jag träna inför ikväll!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0