Grattis kusinvitamin!

Igår gjorde jag mitt första jobbpass! Superkul var det måste jag säga så nu vill jag bara köra på!
Idag är mitt huvud inte riktigt med mig känner jag, har extrem huvudvärk och är allmänt trött. Tänkte därför ta det ganska lugnt, lite plugg nu först och sedan blir det lugna gatan här på Silverringen. Tänkte träna lite på min sångläxa också, det lär nog behövas, den är nämligen inte en sådan låt jag brukar sjunga i vanliga fall. Men man ska testa allt för att hitta sin stil!

Måste även visa en klänning som är supersnygg, skulle inte sitta fel i garderoben. Att den även är helrätt våren 09 är ju bara att instämma i!


Älskar paljetterna!

Nu ska lite plugg avklaras
puss på er!

Förresten idag är det kusinvitamin Victorias 21:a födelsedag! Supermånga grattiskramar till dig vännen! Hoppas du har den underbaraste födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tackar tackar!!

Dagen har varit perfekt, med massa roliga presenter o så...men dessvärre råkade jag däremot tappa påsen med vinflaskan i när jag var påväg hem från systemet:( (vilket för övrigt var det röda vinet din lilla mammi tipsade mig om o hade med sig i lördas) Jäkla skit! men ölen klarade sig som tur va..hehe

2009-02-03 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0