...

Har inte skrivit på superlänge, inspirationen tryter måste jag erkänna... Men snart när New York Fashion Week drar igång så har jag ju riktigt mycket att få inspiration ifrån så snart blir det nog ändring på den fronten!

Idag har varit en helt vanlig dag med lite skola och efter det jobb... Längtar så mycket till lovet nu! Det är så mycket den här veckan så jag förstår inte! Räknar ner för varje dag som går!

Nu är det hög tid att börja plugga geografi eftersom min kära mor vill ha ner mig på isbanan för att stå i kiosken. Det får bli hon som jobbar och jag som pluggar... Lite hjälp ska jag ändå vara, kan ju inte bara sitta där och plugga! Hade mycket hellre bara gjort det förstnämnda...

Nej ni, nu hörs vi snart igen eller hur? Ja, SJÄLVKLART!

PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0