Dags igen...

Idag var det med ångest jag gick upp ur sängen... Det är dags igen... Måsten och krav kommer avlösa varandra, men vad gör det när våren är kommen? Det gör ju faktiskt att sommaren närmar sig och likså min födelsedag:) Så jag väljer att vara positivt inställd till denna dag även om den första känslan för dagen var ångest.

Enligt min kalender så ska det vara ett spanska prov idag, som för övrigt gjort mig oroad halva lovet... Men nu ska det tydligen vara framflyttat. Det ger mig blandade känslor, känns lite irriterande att jag har pluggat i påsk för ett prov som nu inte ska vara idag men samtidigt känns det bra att det är framflyttat för jag känner mig inte så taggad för att skriva prov första dagen.. Jaja inget att lägga energi på..

Nu ska jag ta det lite lugnt innan det blir avfärd mot skolan.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0