Beslutsångest...

Ja att jag inte bloggat på länge det är ju ganska uppenbart. Frågan är om jag ska lägga ned... Men det skulle på ett sätt kännas lite vemodigt att bara sluta. Nej den får vara kvar ett tag till och jag ska verkligen försöka ta tag i det. Nu när det är lov kanske jag kan komma igång igen. I will give it a try!

På tal om lov så känns det helt fantastiskt! Att bara få vara lite ledig utan massvis av måsten. Sedan på detta så är det ju påsk! Älska påsken! Tycker det är så mysigt med allt! Alla är glada och det är nu som man vet att våren är här på riktigt!

Imorgon ska jag en sväng till Malin för lite lunch och övning inför kommande konsert... Jag ska med nöje få lov att hjälpa denna underbara dam:)
Efter det ska jag hämta min nya dator(!)... Min andra nya dator slutade helt plötsligt fungera och har varit inlämnad en och en halv månad... I fredags ringde expert och sa att det kommer ta så lång tid att reparera den att jag får en helt ny istället:)

På onsdg blir det en shoppingdag med mamma i Norrköping, ska bli mysigt:)

Nehej nu ska jag nog ut i solen igen:)
Puss på er!


Så här skulle jag gärna vilja se ut idag.. men på mig blev det istället svarta jeans och randig t-shirt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet inte om det finns så mycket nöje i att hjälpa nervvraket ;) Men jag är tacksam ska du veta!

2009-04-06 @ 16:33:42
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0