Yes we can!

Sitter i skrivande stund och tänker på vad jag måste göra.. Känns som det är mycket men ändå inte... jaja, förvirrande i alla fall. Ikväll är det sång som gäller, först lite solo och sedan ensemble. Borde ha övat på låten till ensemblen men min kära hals har ju inte varit med mig de senaste dagarna så det har ju inte riktigt blivit något av det... Så jag får sitta i skamvrån idag, ajaj Sandra...

Annars har dagen varit rätt så lugn, söker nu jobb på spanskan.. rätt så kul måste jag säga. För mig blir det som affärsbitrände i en Mango-butik i Madrid.. Det roliga är att vi ska skicka det också, så vem vet, jag kanske får jobbet??!!
Det behövdes nämligen ingen erfarenhet så chansen finns ju:)

Sedan fick jag för mig att slänga in en dagens önskeoutfit;


Det enda jag saknar är ett par snygga klackar till... även om detta nog är skönast när man ska rösta..

Var ju val i USA igår där Obama vann! Låter super tycker jag! Jag säger som han sa; YES we can!

Kommentarer
Postat av: nobody

Motala affär

http://www.elinsmoster.blogspot.com/

2008-11-07 @ 11:06:07
Postat av: nobody

www.elinsmoster.blogspot.com/

2008-11-07 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0