Fars dag!

Pigg och glad idag måste jag säga! Känns som en bra dag, brukar ju inte kännas så en söndag men idag gör det det... Kanske för att det är Fars dag vilket innebär lite firande..
För min del blir det idag bandy som gäller, säsongspremiär, spännande ska det bli. Som del av en idrottsfamilj, speciellt inom bandy, har jag helt enkelt blivit intresserad jag med! Det är roligt med idrott, om man ger det en chans! Därför tycker jag att du ska dra dig ned mot Isstadion idag kl.14 för att heja fram IFK! Give it a try! Det är kul, även om det verkligen inte går att jämföra med musik och mode;)

Sedan blir det att stå och riva biljetter vid Loa Falkman-konserten kl.17. Alla musikskolans lärare ska tillsammans med Loa Falkman göra en konsert och då har min sångensemble fått i uppgift att riva biljetterna. Ska troligtvis bli fullsatt:)

Det var ju som sagt Linköping för min del igår, och detta inhandlades;

   

Nu ska det krattas lite löv!

Avslutningsvis; Grattis pappa, du är världens bästa pappa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fina inköp ser jag. :)

2008-11-09 @ 18:01:51
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0