En lyckad kväll som inte tillhörde mig...

Hejsan alla glada människor! Har varit borta från bloggandet ett tag.. men det blir så ibland tyvärr.
I lördags var det ju halloween-fest, riktigt mysigt, kände mig dock inte så jättebra så jag var väl inte på topp-humör, ledsen för det! Sedan så var ju jag även rätt klantig om man får säga så... Trampade snett rakt ner i en marschall och förstörde mina ganska nya skor.. Superkul...not!!! När vi sedan satt i taxin och skulle betala det priset vi hade gjort upp innan så var chauffören väldigt otrevlig och spydig mot mig! Han försökte lura mig! Åh, vad irriterande..
Väldigt mysig fest som var underbart ordnad men det var INTE min kväll!

Nu har ju även skolan dragit igång.. Kändes rätt segt igår men idag gick det bättre... Det är en lugn vecka så det känns bra.

Min eftermiddag kommer bestå av att läsa Girl With Green Eyes, som ska redovisas på torsdag. Känner att jag är sent ute men det är inget att göra åt nu. Bara att läsa och se glad ut!

Nej nu är det dags att läsa lite!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0