24 november = 1 månad till JULAFTON

En månad till julafton! 25 dagar till jullov! 19 skoldagar till jullovet! Åh, min nedräkning har verkligen börjat!
Den känns ännu mer uppenbar när jag tittar ut genom fönstret, som ett vitt lakan täcker snön marken. Nu är det inte långt kvar alltså!

Tyvärr är det dock en rätt så tuff period som väntar ett par veckor framöver men efter dessa kan man kanske få slappna av lite... Jag skulle verkligen behöva lite avkoppling just nu, men det får väl vänta ett tag... Ingen som vill ge mig gratis massage??;)

Nu ser jag ett berg av pluggande som ligger framför mig, så det är väl bara att fortsätta traggla sig igenom det!

Ha en bra dag varän ni befinner er!
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, det är verkligen inte långt kvar nu. :) Jag skulle också gärna ta emot lite gratismassage, mer sådant på gympan tack!

2008-11-24 @ 16:15:22
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0