Rhodos, here I come!!!:)

Ja, nu kan jag säga att det är fullt upp här hemma! Det packas och packas och packas... Och jag kan inte bestämma vad jag ska ta med mig, vill ta med så himlans mycket! Jaja det ordnar sig nog tillslut. Dagen har spenderats till några sista ärenden på stan, en sväng till mormor och morfar, power-walk och packande. Dagen kommer även att avslutas som jag avslutade föregående mening, med packande. Men jag tycker det är superkul!!! Att lägga fram allt man ska ha med sig och tänka på värmen och allt det mysiga utomlands!

Imorgon blir det till att gå upp rätt skapligt och sedan bär det av mot Göteborg. Planet går inte förrän på eftermiddagen/kvällen men det är bättre att vara ute i tid! Vi ska ju även stanna någonstans och äta baguetter som vi ska göra iordning med skagenröra, mums!

Höstguiden har jag tyvärr inte hunnit uppdatera idag men de två sista delarna kommer efter Rhodos samt massvis med bilder därifrån! ÅH vad jag längtar till värmen!!!!!

Nej nu måste jag dra mig, ska bli lite middag och packande.
Ha en underbar vecka så hörs vi troligtvis nästa måndag, om jag orkar... Planet kommer inte landa i Sverige förrän halv 3 tror jag... Men vad gör det, JAG SKA JU TILL RHODOS!!!!!



PUSS:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha det så bra! :)

2008-07-20 @ 09:38:04
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0