Regn, regn, och åter regn...

Regn och rusk är vad som fyller dagen idag, tråkigt det med Filips födelsedag och allt men jag tror han har en rolig dag ändå. Själv försöker jag att ta det ganska lugnt, blir ganska långtråkigt när det bara regnar men man får göra det bästa av situationen. Hittade några superfina saker som skulle passa perfekt att bära en varm sommarkväll, hoppas den kvällen snart är här...

Petite Ribbon and Lace Dress                                
Klänning från Miss Selfridge          
Skor Steve Madden                                                        
Klänning Forever 21

Svarta klänningen tillsammans med sandalerna skulle vara superfint. Den rosa skulle nog ändå vara finast med några klackar..

Om ett par timmar är det dags för lite fika med mormor och morfar sedan blir det att sjunga nationalsången på speedwayen som för övrigt sänds på TV ikväll.
Det gäller nog att ta på sig ordentligt och hoppas de slipper regn. Annars har jag idag slängt på mig ett par svarta chinos, Rules by Mary, ett svart linne med knäppning, HM, en cremevit- färgad kofta, 365 Sunshine och ett rött skärp i midjan, Only. Har tyvärr ingen bild... det tar vi på någon annan dags outfit...
Nu blir det till att lyssna på lite musik och bara vara ett tag... Förresten är det bara 12 dagar till jag och familjen åker till Rhodos, UNDERBART!
Puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0