Onsdag:)

Hej hej! Är på underbart bra humör idag, kunde ju när man gick upp skåda solen för första gången på länge! Jag blir alltid lika glad av det. Kände ändå inte att jag vågade på mig en sommaroutfit utan det fick bli ljusa jeans och en t-shirt, alltid ett säkert kort. Har precis varit på stan en sväng och fixat lite ärenden och nu blir det snart att dra iväg ner till varamon för lite minigolf med Emelie och Malin. Ska bli superkul att träffa tjejerna! 
Sedan i eftermiddag blir det stan igen med mamma, vi ska dofta på lite olika parfymer inför vår Rhodos-trip, åh vad jag längtar!!! Bara 11 dagar kvar idag...jag räknar ner...

På fredag blir det en sväng till lager 157 i Gällstad, jag hoppas verkligen på att hitta några snygga jeans och kanske någon tröja och t-shirt eller så... Vi får väl se, jag ska nog inte hoppas på alltför mycket så att jag slipper bli besviken..
Jaha ska ta och göra mig redo för lite minigolf, håll tummarna för mig;)
Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0