Nu kör vi...!

Hej hej!
Nu sitter även jag här, lilla Sandra och bloggar... Känns lite konstigt, jag är ju inte riktigt en datatjej men verkar väldigt kul så varför inte testa?? Hade besök från Philadelphia igår, kul! De skulle komma med en ny kamera och två kjolar till mig så jag väntade med spänning vill jag lova... Kameran är jag verkligen supernöjd med, fungerar precis som jag vill och är inte alltför avancerad..:) Däremot blev inte kjolarna lika bra, hade beställt från forever21 där de har väldigt snygga kläder men måste säga att storlekarna var väldigt konstiga. Även om det var samma storlek så skiljde det ca två decimeter i midjan om man lägger ut kjolarna, konstigt. Så den ena blev alldeles för liten och den andra för stor... tråkigt, jag som hade planerat hur jag skulle ha dessa outfitar, jaja så är det ibland. Livet går vidare för det!

Tänkte visa lite bilder från juni men de kommer lite senare, nu måste jag dra mig. Hörs snart igen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen till bloggvärlden ;)

2008-07-07 @ 20:22:39
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0