6 dagar......

Att det idag bara är 6 dagar kvar till Rhodos gör mig underbart glad! Det ska bli så otroligt skönt att komma till värmen. Såg att det blir upp mot 35 grader, AMAZING!!
Igår var hela släkten här för att fira Filip, var trevligt att träffa kusinerna lite och vi bestämde även att gå på Mamma Mia på onsdag, kul ska det bli! Idag har det varit väldigt lugnt, jag tycker om lugna dagar på sommaren, att bara vara...

Imorgon tänkte jag uppdatera min lilla höstguide som nu alltså kommer till del 3 men tills dess;
Ciao bella!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också se Mamma Mia, om den är en gnutta så bra som musikalen är den nog superbra :)

2008-07-15 @ 11:14:46
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0