Collage på halvårsdagen!

Idag har jag haft min kamera ett halvår vilket även menas med att det är ett halvår kvar till min (och Emelies) 18-årsdag!
I och med detta tänkte jag visa ett litet collage på en del bilder jag tagit under detta halvår:)

          

     

                                             
                                                                  
     
                                           

                     
       

                                                                    
                               

Det var ett liten sammanställning! Grattis kameran på halvårsdagen!

Ha en underbar lördag mina vänner, det är ju JULLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna D

Ett mysigt & bra halvår verkar det ha varit, det tycker jag att det har varit i alla fall.

2008-12-20 @ 17:32:50
URL: http://getoveryou.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fina bilder!! god jul snadra!!!

2008-12-20 @ 20:06:16
Postat av: Malin

Jag håller med Johanna, det senaste halvåret har varit bra. Speciellt i augusti/september. :)

2008-12-21 @ 08:49:07
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0