Nedräkning!

Hej på vecka 50!
Måndag och bara 2 veckor tills lovet blir verklighet, det går inte att beskriva hur mycket jag längtar dit! Jag känner mig helt oengagerad i skolan just nu, jag orkar inte plugga! Jag vill bara mysa och ha kul med allt som har med julen att göra... Därför kommer nog skolan bli lite lidande dessa 2 sista veckor. (Men eftersom jag är som jag är så kan jag ju inte lägga skolan åt sidan, så ja det blir nog egentligen som vanligt...) Sedan ska jag i alla fall tillåta mig att vara helt ledig! Från den 19 december till den 3 januari ska jag vara LEDIG! Inget pluggande överhuvudtaget! Jag måste helt enkelt vila upp mig för att efter lovet ha fullt av krafter tillbaka! Låter bra tycker jag!
Därför har alltså min nedräkning börjat (för längesedan), och när jag nu ser på den och inser att dagarna springer förbi känner jag glädje med samtidigt panik då jag vet hur mycket det är kvar som ska göras innan skolan ger oss lov...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0