Knep och knåp

Sitter här och försöker knåpa ihop en liten julklapp men det var inte alltför lätt märker jag... Tror inte riktigt ni förstår vad jag menar men jag kan ju inget säga eftersom personen ifråga som julklappen är till brukar läsa min blogg..
Hoppas dock att jag snart ska få ihop det, tänkte nämligen att jag skulle slå in min första julklapp ikväll. Åh, vad jag älskar att slå in paketet. Jag är kanske inte så bra men jag tycker det är roligt. Önskar jag hade Emelies färdigheter vad gäller paketinslagning...:)

Imorgon är det en engelskalektion som står på schemat sedan bär det av till linköping för lite julshopping med kusinvitamin! Riktigt roligt ska det bli!

Nej nu ska jag fortsätta knåpa!
Sov gott vänner!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0