Julshopping, I love it!

God morgon!
Känner att jag är på topphumör idag, kanske för att gårdagen blev så lyckad! Det blev mycket julshoppande vilket menar att jag har julklappar att slå in idag:) Nu är det bara lillemannen, mormor och morfar kvar... Mormor och morfars julklapp är dock redan bestämd, så nu ska den bara handlas:)

Idag blir det julklappsinslagning och lite plugg på förmiddagen. Ska även försöka hinna med att knåpa klart på julklappen jag skrev om i torsdags, är snart klar! Självklart blir det även att träna inför eftermiddagens luciatåg, eftersom jag ska sjunga solo behövs det lite träning!
Sedan kl. 13.30 ska jag infinna mig i Baptistkyrkan där det 16.00 vankas luciatåg!


Hoppas ni får en superbra lördag!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

du sjöng fantastiskt på lucian! :) som vanligt ;)

2008-12-07 @ 11:52:52
URL: http://emeloj1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0