Här igen!

Har haft ett litet juluppehåll här i bloggen märkte jag nu, har inte blivit något sedan julafton men så är det ibland! Julen min har varit super, kunde inte blivit bättre! Trevligt sällskap, god mat och många superbra julklappar. Jag tror även att alla blev nöjda med det som jag har gett dem i julklapp, annars höll de en väldigt bra min:)
Tänkte att jag skulle visa alla mina julklappar, jag tycker det är så kul att se vad alla andra fått och då tänkte jag att även ni kanske tyckte det... Men det blir inte idag, det var nämligen två saker som ska bytas och jag vill visa det när de är hemma på Silverringen:) Så efter Linköping kommer det...

På måndag blir det en sväng till Malin dit alla tjejorna kommer, riktigt roligt ska det bli att träffa alla. Blir säkert många glada skratt!!

Sedan ska det även bli en trip till Linköping för mellandagsrean, måndag eller tisdag, tillsammans med kussarna. Riktigt skojsigt ska det bli. Hoppas på att hitta lite roliga t-shirtar och bas-plagg. Kanske något par skor. Vi får se vad som händer!

Nej nu står maxi på schemat sedan blir det pysslande med min nya laptop!!!:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0