Gott nytt år!

Känner att det här med nyår kan bli ganska jobbigt när man i sista stund får ändrade planer, och inte vet var man ska... Sedan när man planerat något nytt kommer  ännu något nytt upp och man känner sig bara vilsen..  Det här med nyår är inte min grej och jag tror inte att det kommer att vara det någonsin... Jaja det blir nog ändå bra tillslut hoppas jag..

Igår var jag inne i Linköping en sväng för lite mellandagsrea, tänkte visa vad det blev men det får vänta till imorgon..

Nu ska jag nog hjälpa mamma lite inför ikväll!

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Soef

gott nytt år sandra!!!

2008-12-31 @ 12:34:47
Postat av: Johanna D

Gott nytt år!!

2009-01-01 @ 12:40:51
URL: http://getoveryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0