Dan före dopparedan!

Japp, idag är det alltså dan före dopparedan! Känns lite spännande tycker jag, det ska bli så mysigt att få fira lite jul nu! I min familj blir det firande med mammas släkt imorgon hos våra kusiner och hemma hos oss med pappas släkt på juldagen. Klapparna delas upp till båda gångerna men det ska tydligen bli lite mer julklappar hemma på juldagen, mamma och pappa vill inte släpa på allt för mycket... Men enligt mig så ser säcken som ska upp till kusinerna full ut....
Min egen säck är faktiskt också rätt full, jag började extra tidigt med julklapparna iår vilket slutade med lite fler julklappar än vanligt, men det är ju så kul att dela ut klappar till familjen och se hur glada de blir.
 Deras glädje förgyller min dag! Är det några man vill göra glada är det ens familj och vänner som alltid ställer upp i vått och torrt! Ni är GULD värda!

Nu i eftermiddag blir det en stund i solariet, tänkte att jag inte skulle vara likblek nu när julen ska firas. Annars blir det lugnt, ska titta lite på uppesittarkvällen och mysa med familjen. Det är ju det man ska göra så här i juletider och det ska jag väl ta till vara på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0