Aj......

Magvärk har varit ett talande ord för hur min gårdag såg ut... Det har varit mycket ett tag nu och detta visar sig genom magvärk. Känns som att någon rör runt med en slev, inte skönt...

Idag vankas det engelska prov, listening och italienska prov. Måste erkänna att jag är väldigt nervös. Speciellt för engelskan som inte har velat gå min väg den senaste tiden. Håll tummarna för att det går bra:)!

I eftermiddag blir det en sväng till stan för att fixa några sista julklappar, och förhoppningsvis titta lite på vad jag ska ha på mig på julafton. Är sugen på en kavaj i lite oversize-modell med en fodralklänning under i vanlig bomull med någon färg... Har sett en fin kavaj på Vila som verkade vara lite större, hoppas att den inte är alltför dyr, det börjar tryta lite nu på kontot efter julklappshandlandet... Vi får se vad det blir.

   
Någon kavaj liknande dessa två skulle inte sitta fel!

Nu ska jag gå igenom italienskan en sista gång!
Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Det gick säkert jätte bra!

2008-12-16 @ 18:01:35
URL: http://femmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0