2 December

Oj oj oj vi är nu inne i december! Vilket menas med att jul och allt därtill knackar på dörren! Det är ju så mysigt!

Idag kommer det nog inte att hända något speciellt, skolan och sedan hem för att plugga. Psykologiprov på torsdag och diverse läxor, inte roligt men måste ändå göras... Hoppas på att man kan få en glad överraskning under dagen så att pluggandet kan gå lite lättare... Så om ni har något kul att dela med er av, berätta!

Börjar få lite småpanik nu när vi är inne i december och jag knappt fixat några julklappar... Jag vill verkligen vara ute i god tid, för jag vill att det ska ligga en tanke bakom klappen. Jag har dock funderingar över vad jag ska köpa så nu ska det bara fixas.. Problemet är att det knappt finns något i denna stad så jag känner att ett besök till linköping behövs, jag måste bara få med mig mamma och det verkar vara ett mission impossible...............



I helgen blir det Lucia-tåg i Baptistkyrkan där jag ska sjunga En stjärna lyser så klar. Börjar bli lite nervös faktiskt, hoppas det går bra!

Nej nu blir det lite plugg innan cykelturen mot skolan bär av, en tur som jag tror möter mig med regn...
Ha en underbar dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Johanna D

Jag kanske kommer och kollar på dig, Astrid och Malin när ni har Lucia-tåg. Ska försöka få med mig någon mer också ;)

Du behöver ju inte vara ett dugg nervös, du sjunger ju hur bra som helst!!!

2008-12-02 @ 15:52:10
URL: http://getoveryou.blogg.se/
Postat av: Malin

Du fick ju en bra överraskning, toppen ;) Och angående lördag, don't worry. Jag vet att du kommer fixa det kalasbra!

2008-12-02 @ 20:51:47
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0