Tjoho!

Hejsan svejsan på er alla!
Kände mig rätt pigg och alert idag faktiskt, behövs gå upp lite tidigare nu när skolan börjar. I och för sig brukar jag inte gå upp så sent, runt halvnio kanske.
Ja imorrn drar det alltså igång, kan ju inte direkt säga att jag längtar till alla de där pluggdagarna som det medför... Ska bli skönt att få lite rutiner så att man nu igen kan längta till helgen men ja annars så vet jag inte riktigt... Men så är det, det är bara att gilla läget, tror det blir bra sen ändå!

Idag ska jag ta det rätt lugnt, sista sommarlovsdagen. Ska upp på stan en sväng, har nämligen lagt undan ett par jeans på Oscars så det blir troligtvis ett köp som hamnar i min garderob:) Visar bild senare om de följer med hem.....

Nej nu blir det duschen,
puss så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0