Nu finns de i min garderob...:)

Ja som sagt så hamnade jeansen i min garderob och jag är mer än supernöjd! Jag älskar dem! De är helt underbara! Här kommer bild, har tyvärr ingen när jag har de på mig men när jag har sytt upp dem kommer det! De är ännu snyggare på...

       



Tänkte att jag kunde slänga in en gårdagens outfit när jag ändå är igång...:)

 

Eftersom lillen är på typ läger och pappa jobbar så är mamma och jag ensamma ikväll så nu blir det väl lite mamma-dotter-mys.. Lite TV-tittande och så.
Sedan tänkte jag gå upp tidigt imorrn så jag kan se handbollen, kan ju vara lite kul, det är ju inte OS varje dag:)

Nej ni nu ska jag dra mig, God Kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0