Inget vidare att vara sjuk!

Sitter här och mår sådär lagom dåligt.. har fått en förkylning, jag som nästan aldrig är sjuk, typiskt! Jag har ju ett bröllop på fredag där jag ska sjunga två låtar! Förhoppningsvis blir det bättre tills dess... Man ska inte gnälla, det finns de som har det mycket värre än jag!!!

Eftersom jag inte har sådär mycket energi idag skjuter jag på min höstguide tills dess att jag känner mig bättre, men jag lovar den kommer under veckan! Det är dåligt av mig men jag orkar tyvärr inte engagera mig just nu..
Nej nu blir det sängen och vila igen!

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig!

2008-08-03 @ 17:20:22
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0