Inget vidare att vara sjuk inte!

Jaha trodde att jag blivit frisk sen sist men icke sa nicke! Hoppas på att det bara är något som vill skrämma mig lite och att jag är frisk imorrn...
Jaja vill inte låta negativ så vi glömmer det där!

För att bli lite piggare letar jag runt här efter nya, fräscha höstplagg, det är ju så himla underbart att leta runt på alla modesidor, läsa bloggar m.m. Det är sådan´t man får ägna sig åt när man inte är på topp för då blir man på topp:)
Känner mig just nu lite sugen på någon mysig kofta i någon snygg färg, kan förhoppningsvis hitta någon fin snart!

Dessa enkla men mysiga koftorna skulle gärna få flyga in i min garderob under natten:),

                     

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Eliane

Du får krya på dig snart:)

2008-08-28 @ 17:35:28
URL: http://lolitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0