Hemkommen

Ja nu är jag hemma igen från örebro... Kom egentligen i tisdags men ja tiden går så fort att man knappt hinner med....

Var i Linköping igår och shoppade lite med mamma, alltid lika kul:) Några saker kom med därifrån, likaså från Örebro...
Kanske kommer bilder lite senare.
Idag blir det till att baka piroger med mamma, sen kommer lillen hem idag. Så kul att höra hur han har haft, så det kanske blir till att gå ner och se deras träning ikväll, måste ju se om han har utvecklats i Edsbyn... Hoppas även att jag kan träffa tjejorna något idag, vi får helt enkelt se vad som händer. Jag brukar inte bestämma så mycket innan, eller egentligen brukar jag det men jag känner inte för det just nu. De sista dagarna innan skolan tar jag som de kommer!

Nej nu måset jag gå och städa mitt rum lite, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0