Bubbelbadande......

Helt underbart! Kom precis upp från ett avslappnande bubbelbad. Känns så skönt att kunna få ta hand om kroppen ibland, igår blev det lite fotmassage och idag bubbelbad, så mysigt!
Har haft en superlugn och skön helg, en sväng på stan med mamma i lördags, vill verkligen shoppa nu, men det finns ju knappt något här tyvärr... Hittade iaf en superfin tröja.. Hoppas på Linköping någon helg, blir nog den 12 tror jag, får väl vänta tills dess, men den som väntar på något gott...:)


   Tyckte denna klänning som Sofi Fahrman bär är helt underbar. Kommer från Zara, underbart höstig och snygg enligt mig... Hoppas att en sådan kan hamna i min garderob... http://blogg.aftonbladet.se/22226

Jaha nu ska det ta och fixas lite fruktsallad, lite mysogt en söndagkväll, senare blir det Tyst vittne TV4, hett tips!
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den är skitsnygg, jag vill ha den!! Jag tycker att Sofi Fahrman alltid ha så snygga kläder

2008-09-02 @ 08:09:37
URL: http://getoveryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0