Äntligen fredag!

God morgon bloggen! Känner mig pigg och glad idag, vem kan inte göra det en fredag som denna med solsken och allt:) Idag blev det en sovmorgon, underbart skönt att kunna ta det lugnt på morgonen. Nästa vecka står bara gympa på mitt schema på fredagen vilket gör att jag då börjar 12.10 och slutar 13.20, är det underbart eller????!!!

Ikväll hade jag tänkt mig att ta ett litet bubbelbad, låter som en mysig idé tycker jag, vi får väl se om det blir så eller inte... är även väldigt shoppingsugen, när man letar runt lite kan man se så himlans många fina höstgrejor som kommit in till de nya kollektionerna........ Blir nog linköping någon helg framöver och förhoppningsvis även Stockholm...:):)

Jaja nu ska väl jag till och dra mig,
Ha en underbar fredag mina vänner!!!
puss

Kommentarer
Postat av: Eliane

vad skönt för dig och bara ha idrotten ;)

ha en bra helg! (försöker komma igång med att kommentera hihi)

2008-08-29 @ 16:57:32
URL: http://lolitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0