20 000 i New York!:)

Japp nu har alltså den första dagen i skolan avverkats, känns bra tycker jag. Schemat är verkligen extremt bra! Kan inte förstå att det kan fungera men ja det är bara att vara superglad.
Tycker det var kul att träffa alla igen, alltid lika glada och uppåt som förra året:)

Just nu sitter jag här och kikar runt lite överallt på internet. Var precis inne på Elin Klings blogg... Hon är tillsammans med en tjej som vann en tävling på Kanal 5 i New York. Där ska tjejen Jasmine spendera 20 000 kr! Hon har som en början köpt ett par Louboutin och skor från Chloé.
Jag = Avundsjuk
Måste vara lite av en dröm...

Jaha nu ska jag ta och käka lite...
Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

20 000 i new york skulle inte jag tacka nej till inte ;)

2008-08-27 @ 15:49:03
URL: http://emeloj1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0